فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال فریزر دوقلو دوو

اجاق گاز تکنولایو سری لاجرمنیا

ماشین ظرفشویی هیوندای مدل HDW-1404ST

یخچال فریزر پایین هیوندای مدل HCOM-8084WL

یخچال ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر هیوندای

اتوبخار سایا مدل بریلیوم

تصفیه کننده هوا سایا مدل بلو اسکای کمپکت

تصفیه کننده هوا سایا مدل 602

تصفیه کننده هوا سایا مدل بلو اسکای – Blue Sky

محافظ صفحه نمایش تلویزیون مدل SP-55-SERIES-6 مناسب برای سامسونگ سری 6

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA39T4500TH سایز 39 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA39T4550TH سایز 39 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50TU6550TH سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA65TU7000TH سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T7000TH سایز 43 اینچ

ماشین ظرفشویی هیوندای مدل HDW-1409S

ماشین ظرفشویی هیوندای مدل HDW-1409W

ماشین ظرفشویی هیوندای مدل HDW-1404W

ماشین ظرفشویی هیوندای مدل HDW-1407ST

ماشین ظرفشویی هیوندای مدل HDW-1407W

یخچال فریزر پایین هیوندای مدل HCOM-8084S

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204

یخچال فریزر ساید بای سایداسنوا مدل SN8-2350SS سری Hyper

یخچال فریزر ساید بای سایداسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل S8-2352GW سری Hyper

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-3033MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا پلاس سفید (آبسردکن دار)

۱۳۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم دو درب D2S-1037SS

اگر علاقمند به استفاده از جدیدترین یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم دو درب D2S-1037SS هستید، می توانید با بهره گیری از ساید بای ساید های سری فرشلند (Freshland) دوو تمامی نیازهای خود را جهت حفظ سلامت تغذیه و افزایش شادابی افراد خانواده برطرف نمایید.

یخچال فریزرهای ساید بای ساید دوو خانواده فرشلند (Freshland) با مدل های پرایم (Prime) دو درب و سه درب به روزترین عضو خانواده دوو می باشند.

ساید بای ساید مدل D2S-1037SS دو درب با گنجایش 37 فوت و در رنگ های سفید متالیک و استیل عرضه شده است.

این ساید با استفاده از سامانه هوشمند الکترونیک خود دمای فضای داخلی و  بیرونی یخچال فریز را مورد بررسی قرار داده و نتایج حاصل از پردازش داده آنرا جهت حفظ عملکرد بهینه به کمپرسور ارائه می دهد.

ساید بای ساید پرایم دو درب با به کارگیری سامانه هوشمند کنترل سرمایش و محفظه تازه نگه دارنده خود، مواد غذایی را برای مدت زمان بیشتری سالم نگهداری می نماید.

ویژگی های مختلف ساید بای ساید 1037 دوو همچون بهره گیری از فیلتر هوا سه لایه با فن مکش قدرتمند ، طبقات شیشه ای مقاوم، آرام بندهای اتوماتیک درب، گردش هوای چندگانه و مدیریت هوشمند انرژی در کنار کمپرسور اینورتردیجیتال موجب شده است تا در هر شرایطی استفاده از محصولات خانواده فرشلند دوو دلپذیر و مطمئن باشد.

دوو با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی همیشه همراه خانواده شما خواهد بود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ساید بای ساید دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401WT ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401WT ظرفیت 7 کیلوگرم از محصولات با کیفیت شرکت پاکشوما می باشد که در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و عرضه بازار شده است.

مخزنی که برای ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401WT طراحی شده درب از جلو می باشد.

این ماشین لباسشویی از نظر عملکرد بی صدا می باشد بطوریکه حتی شب ها می توان از این محصول استفاده کرد.

ظرفیت دیگ طراحی شده برای این محصول 7 کیلوگرم می باشد که آن را گزینه ای مناسب برای خانواده متوسط کرده است.

از طریق پنل جلویی ماشین لباسشویی می توان برنامه های متنوع شستشو را متناسب با نوع و جنس البسه انتخاب کرده و فرایند شستشو را کنترل کرد.

این ماشین لباسشویی پر قدرت با دور موتور 1400 دور در دقیقه از موتور تسمه ای بهره می برد.

از ویژگی ها بارز این ماشین لباسشویی می توان به اضافه کردن و یا کم کردن لباس در حین کار اشاره کرد.

برای ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401WT ظرفیت 7 کیلوگرم قابلیت شستشو سریع (QUICK WASH) در نظر گرفته شده که با انتخاب آن سیکل شستشو در 15 دقیقه کامل می شود.

ماشین لباسشویی جز لوازم برقی پر مصرف بحساب می آید اما این محصول از برند پاکشوما با دریافت رتبه مصرف انرژی +++A در دسته ماشین های کم مصرف قرار گرفته است.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پاکشوما را با مناسب ترین قیمت و کیفیت، تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی پاکشوما را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

یخچال و فریزر کندی مدل TCA4 W

یخچال و فریزر کندی مدل TCA4 W، یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات خانواده کندی (Candy) میباشد.

این محصول به عنوان یکی دیگر از اعضای خانواده خود با طراحی ویژه زیبایی منحصر به فردی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر کندی در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در دو رنگ سفید و سیلور به مشتریان عرضه می گردد.

این یخچال یکی از بهترین یخچال های موجود در بازار به حساب می آید که دارای گنجایش بالا می باشد.

کندی برای حفظ تازگی بیشتر در مواد غذایی، از سامانه کنترل سرمایش هوشمند (Digital Cooling) در سری یخچال فریزر های جدید بهره برده است.

این سامانه با استفاده از حسگرهای مختلف داخل و خارج از یخچال دما و رطوبت محیط داخلی و خارجی را بررسی نموده و در نهایت بهترین عملکرد ممکن را برای ایجاد دمای مناسب ایجاد می نماید.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا در یخچال و فریزر پایین کندی مدل TCA 4

شرکت کندی، میـوه جات و سـبزیجات و همچنین مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی با تکنولوژی دیجیتال (PERFECT FRESHNESS MANAGEMENT By Digital Technology) چیست؟

شرکت کندی در یخچال فریزرهای جدید خود که به تازگی وارد بازار نموده است، استفاده از سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital cooling) یخچال و فریزر پایین کندی مجهز به سنسورهای کنترل دمایی نموده است، این سنسور ها دمای فضای داخلی و بیرونی یخچال را تشخیص داده و اطلاعات آن را به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می ‌کند.

این سامانه داده‌ ها را تحلیل کرده و پس از تحلیل آن دستورات لازم برای انجام عملکرد بهینه به کمپرسور منتقل نموده و سرمایش مورد نیاز با شرایط محصول تامین می گردد.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

معرفی کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor) 

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می ‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌ مانـد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی ‌کنـد.

این موضوع باعث شده تا یخچال فریزر کندی نشــان +A را به معنای 25٪ مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی کندی را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال فریزر کندی را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

تلویزیون 50 اینچ LED UHD جی‌پلاس مدل GTV-50JU922S

تلویزیون 50 اینچ LED UHD جی‌پلاس مدل GTV-50JU922S در سایز 50 اینچ با کیفیت تصویر 4K در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک عرضه می گردد. تلویزیون های مدل JU922 دارای سیستم عامل اندروید 6 است. این تلویزیون با بهره گیری از تکنولوژی LED با کیفیت تصویر اولترا اچ دی Ultra-HD تصاویر را با بالاترین سطح به نمایش میگذارد.

همچنین با تعبیه یک سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات در زیر قاب تلویزیون شما می توانید در هر محیطی از بالاترین سطح کیفیت صدای تلویزیون لذت ببرید.

تلویزیون های مدل JU922 در دو رنگ مشکی و نقره‌ای و در سایزهای 50 و 55 اینچ قابل خریداری است. این تلویزیون نمونه کاملی از یک سیستم صوتی تصویری جی‌پلاس است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با تضمین از اصالت کالا، محصولات جی پلاس را گارانتی رسمی گلدیران در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

طراحی ظاهری

مهمترین ویژگی از این تلویزیون در طراحی ظاهری اختصاصی بدون قاب Frameless آن است. این تلویزیون بدون قاب با زاویه دید بسیار بزرگ خود این امکان را به کاربران می دهد تا از هر نقطه بتوانند از پخش تصاویر لذت ببرند.

برای این مدل یک سیستم صوتی 20 وات دو کاناله در نظر گرفته شده است. با توجه به این‌که تلویزیون برای فضاهای نسبتاً بزرگ طراحی شده است، این سیستم صوتی می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربر را تا حد زیادی پاسخ دهد. البته منصفانه بگوییم، برای بهره‌مند شدن از صدای پرقدرت بهتر است یک سیستم صوتی جداگانه تهیه کنید که این موضوع تقریباً برای همه تلویزیون‌های این‌ چنینی صدق می‌کند.

هوشمندی تلویزیون های جی پلاس

تلویزیون 50 اینچ LED UHD جی‌پلاس مدل GTV-50JU922S با پشتیبانی از قابلیت HDR در رده تلویزیون های تاپ و رده بالا قرار دارد. 

استفاده از اپلیکشین های مختلف در کنار قابلیت های تلویزیون جی پلاس امکانات متنوعی را برای مصرف کنندگان ایجاد می نماید. تلویزیون JU922 به عنوان یک تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید نسخه 6.0 علاوه بر اینکه قابلیت های اتصال به اینترنت، وبگردی، نصب اپلیکیشن های مختلف اعم از بازی و برنامه های تماشای آنلاین فیلم و سریال و … را در اختیارتان میگذارد.

امکان Screen Mirroring هم برای گوشی های آیفون و هم گوشی های اندروید را فراهم نموده و البته قابلیت Multi Screen شما را قادر میسازد تا از از طریق اپلیکیشن کاربردی ISMART صفحه تلویزیون را بر صفحه گوشی خود Mirror نمایید.

اپلیکیشن کاربردی ISMART به شما امکان میدهد تا گوشی خود را به کنترل لمسی تلویزیون تبدیل نموده، محتوای دلخواه خود را بر روی تلویزیون پخش نمایید و بسیاری امکانات بینظیر دیگر را تجربه کنید.

کیفیت تصویر

روزولوشن تصویر UHD و پنل با کیفیت +A به همراه دو قابلیت کاهش نویز و تقویت سیگنال، خیالتان را از بابت دریافت کیفیت تصویر مطلوب و زایه دید گسترده راحت مینماید. البته وجود کنترل هوشمند به همراه دستگاه نیز خبر خوشی برای شما خواهد بود. به تمام امکانات بالا، قابلیت بلوتوث جهت انتقال صدا به تجهیزات صوتی را هم اضافه نمایید.

کیفیت تصویر این مدل UHD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود. رزولوشن 2160 * 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری رضایت‌بخش را به نمایش می‌گذارد.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول مجهز شدن به تکنولوژی تقویت سیگنال دریافتی و قابلیت کاهش خودکار نویز تصاویر است. این موضوع در کنار پنل های نسل جدید +A برند جی پلاس تصاویر زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

خدمات پس از فروش

تلویزیون های جی پلاس به عنوان یک برند ایرانی از طریق شرکت گلدیران در حال تولید و توزیع در بازار می باشد.

مزیت اختصاصی

مدل 50 اینچ سری دوم تلویزیون های جی پلاس با رزولوشن UHD با همان پنل با کیفیت +A و امکانات فوق العاده کاهش نویز و تقویت سیگنال به بازار عرضه شده است، اما اینبار با پشتیبانی از تکنولوژی HDR که تماشای با کیفیت ترین فیلم های روز را درصفحه بزرگ تلویزیون شما لذت بخش تر مینماید و البته با طراحی متفاوت، سیستم عامل اندروید ارتقاء یافته به نسخه 6.0 و امکاناتی بینظیر در زمینه Screen Mirroring برای گوشی های آیفون و اندروید، اپلیکیشن کاربردی ISMART جهت تبدیل گوشی به کنترل لمسی تلویزیون و Multi Screen ( انتقال صفحه تلویزیون به گوشی و بالعکس)، ورودی های کامل از جمله اُپتیکال، ARC ، به تمام اینها کنترل هوشمند و قابلیت بلوتوث (جهت انتقال صدا به تجهیزات صوتی) را هم اضافه نمایید.

 

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره

چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره، یک محصول بسیار پیشرفته و حرفه ‌ای است.

پارس خزر در زمینه‌‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می ‌دهد.

استفاده قطعات با کیفیت و درجه یک برای این مدل سبب شده تا چرخ گوشت پارس خزر مدل Hamehkareh کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

این محصول دارای گواهی‌ نامه‌ی استاندارد ایمنی می باشد و تیغه چرخ گوشت پارس خزر استیل ضد زنگ با توان موتور 1000 وات می باشد.

چرخ گوشت پارس خزر دارای ظرف جمع آوری گوشت، سینی بزرگ و جادار و گلویی و تیغه ‌های تیز و برنده می باشد که علاوه بر استحکام بالا قابلیت شستشو هم دارد.

قابلیت این محصول آب‌گیری میوه ‌های مختلف و قابلیت خردکردن و مخلوط‌ کردن فرم‌ های مختلف ماکارونی و رشته ای و دارای رنده ریز و درشت و ورقه‌ ای برای برش چیپسی، داشتن تیغه‌ی برشی خردکن ریز مناسب برای پوره‌کردن می باشد.

پارس خزر این محصول را با 25 ماه ضمانت و 10 سال خدمات تامین قطعات عرضه به بازار مشتریان می کند.

شرکت پارس خزر، سال‌ ها در تولید و عرضه انواع لوازم برقی خانگی فعالیت پررنگی داشته و توانسته با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت رضایت مصرف‌کنندگان این حوزه را جلب کند.

 

شبکه چرخه گوشت

همراه این دستگاه شبکه‌ های پنجره‌ای فلزی ضد زنگ کباب ساز و سوسیس ساز عرضه می‌شود که با آن می‌ توان گوشت را در مدل‌ های مختلف برای تهیه غذاهای متنوع چرخ کرد.

با استفاده از شبکه‌ های تعبیه شده برای این محصول می توان اندازه گوشت خروجی را تغییر داد.

 

کلید معکوس چرخ گوشت پارس خزر

چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره دارای سیستم چرخش معکوس است، بنابراین در مواقعی که گوشت یا مواد غذایی به هر دلیلی داخل این دستگاه گیرکرده باشد و چرخ نشود، می توان از این قابلیت استفاده کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، چرخ گوشت پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

فر گازی توکار تکنو گاز مدل TOG615S

امروزه طراحان و خانواده ها برای داشتن آشپزخانه ای مدرن و لوکس محصولات توکار را انتخاب می کنند زیرا ظاهری زیبا به آشپزخانه می هد.

به علت کمبود فضا در اشپزخانه ها و استفاده درست از فضا محصولات توکار مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته.فر توکار برقی تکنوگاز مدل TOG615S یک محصول کاملا حرفه ای و با کیفیت می باشد که با کارکرد تمام برق به بازار عرضه شده است.

می توان از فرتوکار تکنوگاز برای پخت انواع غذا ها، کیک و شیرینی و دسر های مختلف استفاده کرد.

فر توکار برقی تکنوگاز مدل TOG615S دارای گرید انرژی A، برای صرفه جویی اقتصادی بهتر میباشد که دیگر لازم نیست نگران مصرف برق فر خود باشید.                                                                                                                                                                                                    این نوع فر توکار تکنوگاز دارای فن کانوکشن یعنی سیستم تهویه در فر می‌باشد که کمک می‌کند تا جریان هوای گرم داخل فر به‌ طور یکنواخت در اطراف غذا پخش شود و از مزایای این سیستم تهویه پخت سریع و یکسان مواد غذایی و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

ظرفیت این مدل فر توکار تکنوگاز 65 لیتر می باشد که مناسب برای خانواده های پرجمعیت است.

این مدل فر توکار ولوم های باکالیت مقاوم در برابر حرارت دارد.

 

مشخصات فر توکارتکنوگاز :

تایمر مکانیکی

دارای جوجه گردان

ولوم های باکالیت مقاوم در برابر حرارت

سیستم کانوکشن

فن خنک کننده

دارای 2 عملکرد پخت

درب فر با شیشه 2 جداره

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی تکنوگاز را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، فر تکنوگاز را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ ساز کنوود مدل SM740

کنوود نام آشنا در حوزه لوازم برقی آشپزخانه است که محصولات آن به طول عمر بالا و البته طراحی زیبا و شکیل، شناخته شده است. ساندویچ ساز  کنوود مدل ۷۴۰ دستگاهی با طراحی زیبا به رنگ سفید و پر قدرت، با توان ۱۳۰۰ وات بوده. این مدل یکی از ساندویچ سازهای برند ژاپنی کنوود است که جدا از اینکه طراحی زیبا دارد بسیار جمع و جور با وزن مناسب است. این ساندویچ ساز ظرفیت آماده سازی ۸ ساندویچ مثلثی با نان توست را در هر بار کارکرد دارد، در واقع آن را 4 تایی با 8 اسلایس یا 8 تکه می گویند.

در این مدل صفحات مخصوص گریل نیز در نهایت دقت طراحی شده اند. این صفحات دارای شیارهایی می باشند که روغن اضافی گوشت را گرفته و موجب پخت بهتر و البته رژیمی تر خواهد شد. چربی اضافه از طریق شیار ها به سمت سوراخی هدایت شده که در نهایت وارد سینی های زیر صفحات خواهد شد که براحتی قابل جدا شدن بوده و می توان آن را تخلیه و البته تمیز نمود.

ساندویچ ساز کنوود sm740 دارای وزن 3.8 کیلوگرم و ابعاد 11×28×35  بوده که در هر جای اشپزخانه می توان از این دستگاه استفاده کرد. این ساندویچ ساز طراحی استاندارد دارد و همچنین از مزایای دیگرش می‌توان به قابلیت باز شدن صفحات تا 180 درجه اشاره کرد که امکان کباب کردن مواد‌ غذایی مانند گوشت همبرگر، ماهی، فیله مرغ و استیک و … را فراهم می‌کند.

این مدل دارای دو چراغ قرمز و سبز بر روی بدنه است که چراغ قرمز نشانگر فعال بودن دستگاه و چراغ سبز نشانگر حالت اماده به کار بودن دستگاه است.

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا
لوازم خانگی کنوود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، مخلوط کن کنوود را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-9542

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-9542 یکی دیگر از محصولات خانواده پریمو دوو (Daewoo) می باشد.

روشنایی داخلی این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی دوو سری پریمو با استفاده از لامپ به زیبایی تامین شده و نگرانی های مصرف کنندگان را هنگام شستشو برطرف میکند.

لباسشویی های درب از جلو دوو با آخرین تکنولوژی تولید، در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به صورت نقد و اقساط برای تمامی مصرف کنندگان عرضه میگردد.

انتخاب کلیک تضمین میکند تمامی محصولات دارای گارانتی شرکت انتخاب سرویس حامی از اصالت کالا برخوردار است.

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-9542 با استفاده از موتورهای دایرکت درایو (Direct Drive) و با حذف تسمه و طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش که در طراحی آن دیوارهای جانبی به طور ویژه تغییر یافته اند موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین کار می گردد.

همچنین رتبه مصرف انرژی این لباسشویی در پایینترین سطح و در رده انرژی A+++ قرار گرفته است‌. این محصول در رنگ های سفید و نقره ای عرضه می گردد.

 

موتور Direct Drive دایرکت درایو چیست؟

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و بنابراین می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

داشتن ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه را با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباسشویی دوو سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی می باشند، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

دیگ زمردی (Emerald Drum) چیست ؟ 

محفظه‌ی استوانه‌ای شکل (Drum) این ماشین لباسشویی کامل‌ترین و پیشرفته ترین نوع این محصول است و مهمترین ویژگی آن صرفه ‌جویی در آب مصرفی است.

این دِرام دارای برآمدگی های بیضی شکل است و به همین‌خاطر Emerald Drum (درام زمردی) نام‌ گرفته است.

این برآمدگی شستشویی همانند اثرانگشت را ایجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الیاف البسه در هنگام شستشو، کیفیت شستشوی را بالا می برد. طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

اسپری مستقیم آب و مواد شونده بر روی البسه (Clean jet shower)

اسپری مستقیم ترکیبی از آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوینده به کلیه قسمت های محفظه شستشو رسیده و علاوه بر افزایش عملکرد شستشو موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

سیستم حباب ساز جهت افزایش کیفیت شستشو (Air Bubble)

آب و مواد شوینده پس از ترکیب بصورت میلیون ها حباب هوا درآمده وارد مخزن شستشو می گردد.

به سبب اینکه حباب ها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند علاوه بر افزایش قدرت پاکیزگی، امکان شستشوی لباس ها در آب سرد نیز میسر می شود که موجب کاهش مصرف انرژی می گردد.

 

عملکرد تکنولوژی نانو سیلور (Nano Silver) در لباسشویی چگونه است؟

ماشین لباسشویی های ساخته شده با استفاده از این تکنولوژی، قادر به از بین بردن بیش از 650 نوع باکتری مختلف است.

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود 400 میلیارد یون نقره را هنگام شست و شو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن 99 درصد است.

جالب است بدانید این خاصیت ضد باکتری تا 30 روز پس از شست و شو در لباس باقی می‌ ماند.

 

رتبه مصرف انرژی در لباسشویی به چه معناست؟

رتبه درج شده بر روی برچسب انرژی لباسشویی یکی از مهترین مشخصات یک لباسشویی است، چرا که با مصرف روزانه این دستگاه مسئله میزان مصرف انرژی آن همواره برای خانواده ها مطرح می گردد.

لباسشویی ها همگی در آزمایشگاه های مجهز مورد آزمایش و مطالعه قرار گرفته و پس از چند مرحله تست، کارشناسان آن دستگاه را در یک گروه مصرف انرژی دسته بندی می نمایند.

این رتبه بندی به صورت انگلیسی از A+++ تا G انجام می شود و به ترتیب A+++ بهترین و G ضعیف ترین رتبه را در لیست به خود اختصاص داده است. در واقع هرچه به G نزدیک می شویم میزان مصرف انرژی بالاتر می رود.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo) در سال های اخیر می باشد.

این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW به حداقل رسانده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است.

شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1077GW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است.

این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

 

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین D2BF-1077GW قابلیت سرمایش هوشمند است.

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

 

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

 

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال فریزر دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 کیفیت Ultra HD – 4K، سیستم عامل اندروید، گارانتی اصلی مادیران در سایت انتخاب کلیک موجود است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 سایز 49 اینچ تلویزیونی با کیفیت Ultra HD – 4K که تصویر را با رزولوشن 2160 × 3840 نمایش می ‌دهد.

با توجه به این که تلویزیون برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده این مدل به یک سیستم صوتی دو کاناله 30 وات مجهز شده است که با خروجی 30 وات نیاز شما رو به باند های خانگی برطرف میکند . 

از امکانات کاربردی این محصول میتوان به PVR , EPG , و ماشین زمان اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 سایز 49 اینچ دارای سیستم عامل اندروید 6 می باشد.

در این مدل شرکت ایکس ویژن (XVision) با استفاده از صفحه پنل IPS علاوه بر بالا بردن مقاومت صفحه در برابر ضربه , طول عمر دستگاه را نیز اضافه نموده است .

 

سایر امکانات

2 پورت USB

3 پورت HDMI

صقحه نمایش تخت

پردازنده 4 هسته ایی

8 گیگابایت حافظه داخلی

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات ایکس ویژن را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد

  • مهناز رجبی